کمپانی ولپ ایتالیا VELP

شرکت ولپ در ایتالیا تولید کننده ای پیشرو در ابزارهای تحلیلی و تجهیزات آزمایشگاهی است که در سال 1983 تاسیس شده است.

شرکت ولپ ایتالیا VELP پیشگام در فناوری های آزمایشگاهی هوشمند (Smart Lab) است و به لطف داشتن پلتفرم ابری Ermes، راه حل های و سولوشن های شرکت VELP ایتالیا از پیشرفت های علمی پشتیبانی می کند و آزمایشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، بخش های کنترل کیفیت و دانشگاه ها را قادر می سازد ابزارهای خود را از راه دور نظارت و مدیریت کنند، تجزیه و تحلیل خود را در زمان واقعی کنترل کنند، بهره وری و کارایی شان را به حداکثر برسانند، و مهمتر از همه، از پشتیبانی فنی و کاربردی از راه دور بهره مند شوند.

خطوط تولیدی

شرکت ولپ ایتالیا VELP دو خط ابزار را ارائه می دهد که در صنایع مختلفی مانند مواد غذایی، خوراک، دارویی، شیمیایی، پتروشیمی، آرایشی، بهداشتی و غیره کاربرد دارند.

خط ابزار تحلیلی محصولات ولپ ایتالیا VELP شامل راه حل های پیشرفته ای است که ایمنی، قابلیت اطمینان، کارایی و دقت اپراتور را حتی در چالش برانگیزترین شرایط تضمین می کند. این خط شامل هاضم ها و تقطیر کننده های Kjeldahl، آنالایزرهای عنصری، استخراج کننده های حلال، استخراج کننده های الیاف و راکتور OXITEST برای آزمایش پایداری اکسیداتیو چربی ها و روغن ها است.

خط تجهیزات آزمایشگاهی محصولات شرکت ولپ نیز شامل تجهیزات نیمکتی برای کاربردهای متنوعی مانند هم زدن و گرم کردن، اختلاط، همگن سازی، آنالیز BOD و COD، تعیین ردیابی فلزات سنگین، آزمایش های شیشه و موارد دیگر می باشد.

کمپانی ولپ ایتالیا VELP امروزه ارائه ‌دهنده رو به رشد ابزارهای تحلیلی و راه‌حل‌هایی است که به عنوان یک محصول ایتالیایی معروف به نوآوری، سبک و ساخته شده از مواد درجه یک، بر بازار جهانی تأثیر گذاشته است و پیشرو در بخش ابزارآلات آزمایشگاهی می باشد، کمپانی VELP چهار دسته محصول تجاری متنوع را ارائه می دهد:

  • خط دستگاههای مرتبط با غذا و خوراک
  • خط محیطی
  • خط دستگاههای همزن
  • سایر تجهیزات آزمایشگاهی و پمپ

ولپ ایتالیا VELP

انواع محصولات

ولپ ایتالیا VELP موفقیت خود را مدیون ارائه مجموعه ای غنی از ایده ها، سرمایه گذاری های وسیع در زمینه تحقیق و توسعه و توسعه مداوم فناوری هایش با هدف به حداکثر رساندن بهره وری و تمایز محصول و کاهش زمان در عرضه به بازار است. شرکت VELP شریک قابل اعتمادی برای توسعه ابزارهای تحلیلی پیشرفته برای اغلب آزمایشگاه ها می باشد. همچنین برای دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و شرکت های مرتبط با تحقیقات علمی نیز به همین صورت است.
در کارخانه این شرکت ایتالیایی، هر محصول با سبقه ای بیش از 30 سال تجربه طراحی، توسعه و تولید می شود و به لطف یک شبکه توزیع بین المللی گسترده در بیش از 90 کشور، VELP توانسته یک ارزش ایتالیایی با کیفیت را در سراسر جهان ارائه دهد.

شرکت های تابعه کاملاً متعلق به ولپ ایتالیا VELP می باشند و فلسفه بهترین بودن این شرکت را برای کمک رسانی سریعتر و بهتر کمپانی ولپ ایتالیا VELP را در کشورهای مختلف فراهم آورده است.
در حقیقت کمپانی ولپ ایتالیا تولید کننده ای پیشرو در دنیای ابزارهای تحلیلی و تجهیزات آزمایشگاهی مانند همزن های مغناطیسی، صفحات گرمایشی، همزن های مغناطیسی گرمایشی، همزن های سربار، میکسرهای گردابی، هموژنایزرها و … می باشد.

به طور مثال همزن های مغناطیسی این کمپانی با حجم نمونه های از 250 میلی لیتر تا 50 لیتر به طور ویژه ای برای کاربردهای شیمیایی، بیوتکنولوژیکی، دارویی، میکروبیولوژیکی و پزشکی طراحی شده اند. در صورت نیاز به اختلاط و حرارت دادن، همزن‌های صفحه داغ ولپ ایتالیا VELP از کاربردهای اصلی تا تنظیم حرارت تحت کنترل ابری و مناسبی هستند.
همچنین حالت های عملکرد سنسور های دستی، پیوسته و مادون قرمز و میکسرهای Velp Vortex برای مخلوط کردن مواد با استانداردهای ایمنی بالا مناسب می باشد.

حقایقی در مورد کمپانی ولپ

تاسیس: 1983

تمرکز: تولید کننده

کارمندان: 100-250

صنعت: فناوری، تولید، توسعه و تجهیز آزمایشگاهی

keyboard_arrow_up